Lördag!

Just nu har jag en väldigt kelig vän! Hon kräver all min uppmärksamhet, jag har inte äns fått ta av mig skorna.. Min lilla prinsessa, ibland vill jag göra en pälsmössa av dig. Men just nu (och för det mesta) är du världena finaste kissekatt..


(Typ galen katt eller vad?! Vad säger ni, pälsmössa eller inte?!)

jaja.. Lördagkväll var det. har spelat bort typ 300 spänn på trav! (never again!) Typ världshistoriens tråkigaste sport.. och ändå är jag häst tjej!! (Suck)

Efter 300 bortspelade kronor drog vi på statt och shaka våra söta as, jag (Kiim), Jersey och Ginger. Träffade en fit ex-pojkvän (alltås inte en fitt-expojkvän utan en hyfsat vältränad Nils) och nya flickvännen. Trevligt! (Signe skriv en komentar) vann hela 10 kronon på BJ.. Träffade Alex utanför statt och gick på MAX. mmm... frisco mål! Tog Salim-taxi hem och gav han alla mina  110 kronor i marker som tack för besväret. Han har ändå skjutsat hem mig sååå många gånger..

Som Jen säger: Over and out!

Kommentarer
Postat av: s.

På begäran, och som lovat så kommer jag från och med nu att kommentera på denna blogg.

2007-06-24 @ 11:33:18
Postat av: Mad

haha, vill ocksa vara pa midsommar travet.. :D.. var jennie med dej for isf hade du ju en riktig varsting pa det med travsport.. :D jag och hon pa solvalla, e grymma! haha

Postat av: s.

btw, Nils kommer att vara kaxig ett bra tag nu när du kallat honom för vältränad.. det lever han på länge =)

2007-06-24 @ 11:55:46
Postat av: Viktoria

Jasså? SNyggt, vet bara att Mad alltid skiver det :D

2007-06-24 @ 19:05:12
URL: http://utanintresse.blogspot.com
Postat av: Jen

Kalla mig INTE för Ginger!!

2007-06-24 @ 23:42:12
Postat av: Nils

Var iaf kaxig hela söndan... =) Du måste ju ha sett dubbelt eller nåt. Hur full var du egentligen??

2007-06-26 @ 00:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback