Loving would be easy if your colors were like my dream

Nu har jag inte uppdaterat min blogg på nästan en vecka inte bra, Stina. Jag är bara lat och jävlig! Jag har iaf, för första gången prövat på den omtalade fruktfastan. Den var inte så knepig som jag trodde.. Jag fick ju ändå äta hur mycket frukt och grönsaker jag ville. Tre hela dagar var jag duktig.

Men så flörtade Jen till sig en grill-vin-och-singstar kväll i onsdags. Så, så blev det. Det visade sig att jag, Jen och Malin är ett riktigt bra team. En propp hade gått hos Jen, så Malin bidrog med nya proppar och en stressad Jennie är utöversig: - Dom kommer inte att passa, dom är alldelens för små. Mitt proppskåp är ju 100 år gammalt! Alldelens galen var hon. När jag lugt och försiktigt fick förklara att man måste skruva ut dom där stora sakerna för att sätta den nya proppen innuti. Hon var riktigt imponerad av mina proppkunskaper. När hon väl lugnat ned sig var det dax att tända grillen, utan tändvätska.. det gick åt några tidningar innan vi fick fyr på åbäket. Men när vi väl gjort det var vi ganska nöjda med oss själva och Jen grillade smarrig kyckling och halomi ost åt oss.
Summa Summarum: Jag, Jen och Malin är ett rätt shysst team =D

Kvällen fortsatte med massor med SingStar (Jag och Jen har köpt en ny skiva) Vi har som livsmål att få topp poäng på Karma Camilion med Boy George. Vi saknar bara 500 poäng till 10.000.

När johanna dök upp vid 20.00 så var det dax att dar fram svarta boken och läsa både bortglömda och förträngda minnen. Det var riktigt kul, det visade sig att jag alltid var ganska full när jag stått för skrivande. Väldigt roande iaf.

Vidare gick kvällen till balzac där vi fick slåss om lammkötten (de var 18) med utvikningsbrudarna från MOODE. Man kan ju tycka att det är liiite tapigt med 27 åriga tjejer med kortare kjol än jag trodde  var möjligt och toppar där urrigningen slitigts sönder för att visa mer klyfta rent thrown them self på 18 åringarna med ögon som såg ut som om dom skulle tränga ur sina hålor och dregel dinglandes från hakan. Man kan ju tycka att det kanske är lite tapigt. Men nä, det slutar inte där. Ett jubel utbryter och pojkaran börjar droppa som flugor. En av brudarna har klätt av sig och står och dansar i underkläder. Jadu, det är tur att man har större mål i livet.

Och så en sak till. Jag har sett vad som måste vara VÄRLENDS snyggaste kille. DJ:en i onsdags, oh, sweet jesus! Jag menar, han kan ju inte ha varit mänsklig, och var han det då måste han vara gudarnas gåva till världen. Jag har aldrig sett dess like. Jag tror jag är kär. Fy satan, i min jävla låda. Så, då var det sagt!



27 dagar kvar.

May the stars be with You.


Kommentarer
Postat av: MalinB

haha kung beskrivning av bb tjejerna!! (bigboobies tjejer)

2007-06-15 @ 13:56:15
Postat av: Anonym

Förlåt att jag ´är så hysterisk hela tiden, kan inte hjälpa det.

2007-06-16 @ 03:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback