OMG! Senaste veckan!

  • Jag har varit lat som vanligt och verkligen inte orkat blogg, fast det har funnits saker att blogga om. Så jag ska göra en Malin och sammanfatta allt med en fin pungtlista =D
  • Måndag, Lisa Mo. Min söta barndomsvän som lämmnat mig och flyttat till sthlm gjorde en snabbvisit i mån-ons. Så vi söp till ganska hårt. Efter en mysig taco kväll med Lisa och Johanna kom Malin, Jen och Frida och vi festade lite. Jag, Ma och Lisa gick ut på OW. Det var ganska dött där. Men vi drog iaf i oss lite tequila och var väldigt lyckliga. Men när vi drog hem till mig efter krogen ville vi ju inte direkt sova. Så vi lekte terorister och gjorde diverse olagliga saker ;-) Kul hade vi iaf.
  • Tidagen var en sitta-vid-datorn-och-vara-bakis-dag.
  • På onsdagen var det ju utgång som valigt. Jag och Jen och Onsdagar. hehe. Iaf, fest hos Jen med hennes BJ arbetskamrater, sen Olles. Jag spela BJ och van stort. Jag spöa skiten ur Conny, haha. Sen blev det en lite privat efterfest hos Stina. I say no moore.
  • Blev liggandes i sängern heeela torsdagen. Det var fett chill. - I Like.
  • Midsommar, fredag. Sov ju på tok för länge. När jag vaknade kl.4 så fick jag bråttom. Skulle vara hos Bea kl.5. Stressad som ett as kom jag iaf dit kl.6, vilken visade sig inte vara allt för sent ändå, då alla andra var sena oxå. Vi grillade och åt på Beas Brygga. Nice. Sen chillade vi lite sen grillade vi lite korv vi 22 tiden. Vid 1 ringde Jen och var strandsatt. Hon var utelåst. Så vi fick ju bege oss till stan och hämta mig stackars flicka. Men sen somnade vi iaf framför tv:n framför pirates. Glömde dock att plocka blommor att lägga under kudden. Det brukar jag ju alltid göra. =/
  • I kväll ska vi på travet och spela bort pengar. Inte för att jag har några men.. whatever.. sen blire typ statt enligt Jen. Det blir säket en trevlig kväll. Vi brukar ju lyckas rätt bra när vi festar.


 

image48

Kiim (Jag), Lisa, Jersay (Ma)

Full fyra dagar på en vecka. Det är nog rekord.
19 dagar, 8 timmar, 9 minuter kvar


Kommentarer
Postat av: Lisa

hehe jaoo han va nog kvar i fyllan.
Klantade mig å ramlade ur soffan inatt,
ser ut som ett mongo :)

Postat av: Mad

vad ar det du har nedrkaning till??????

2007-06-23 @ 21:47:40
URL: http://lyckliga-gatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback