Tjuvlyssnat!

Väntrum,  Barnsjukhuset på Akademiska, Uppsala

Pojke ~8 (till kvinna i stolen bredvid): Jag ska operera mig under tungan för jag kan inte slicka. Jag tycker det verkar onödigt, men mamma säger att jag kommer tacka henne när jag blir stor!


Ica, Gävle

En tjej ~25 går in på Ica och har sitt barn, iklädd en rosa mössa, i en sittvagn. En äldre dam kommer fram och lutar sig mot barnet.
Damen: Nämen gud, vilken söt liten flicka!
Tjejen: Tack, men det är en pojke.
Damen (tittar upp och fnyser lite): Men varför har han då en rosa mössa?
Tjejen (svarar trött): För att han är bög.


Mcdonalds, Hötorget

Pojke ~5, sitter i sällskap med tjej ~20.
Pojken: Har du någon snopp?
Tjejen: Nee? Tjejer har ju ingen snopp vet du väl?!
Pojken: Jo, men min mamma har en jättestor snopp i garderoben!


Mataffär, Täby C

Barnet: Men jag viiill ha godis mamma! Viiill!!
Mamman: Om inte du är tyst nu så dör Björne!
Barnet blir mycket tyst.


http://www.tjuvlyssnat.se/

King eller vad?!


Kommentarer
Postat av: JenJen

Boooring.. skiv nå roligt babe

2007-06-28 @ 21:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback