Allvarligt talat..

I think i'm going crazy..
Jag har inte sovit på 35 timmar och jag är inte äns trött.
Tror seriöst att jag måste ta till nån hjälp med mitt sömn problem.
Jag var trött när jag kom hem från jobbet kl. 16.00, då la jag mig i sängen och zappade lite ointresserad på tv i ett par timmar men inte fan somnade jag då heller, fast kisse gjorde tappra försök att hjälpa mig genom att krypa ner under täcket och cuddle!

Kanske ska ta och börja läsa om Eragon böckerna nu när jag igår avslutade sista Harry Potter boken för sjätte gången.. Unda om jag hinner med dom två Eragon böckerna och sen dom sex H P igen innan sjuan kommer ut i juli..? Det gör jag förmodligen.. men jag kanske ska pröva läsa något annat, frågan är bara vad. Har redan läst allt i min lägenhet minst en gång. Kanske Sagan Om Ringen, det var trotts allt sju år sedan jag läste den. OK.. enough book talk, Jenny har  säker redan somnat av det här inlägget. Det är nog min sömnbrist som spökar.. eller är jag alltid så här koko? Don't answer that!



"Good night, sweet prince, and flights of angels sing thee to thy rest"
-Hamlet


I whis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback