Fyra koppar kaffe..

... Senare.
Inte har jag sovit nått i natt heller..
Har haft nattjouren på Sunnanå.. la mig vi 00.30.. en halv Harry Potter bok senare så tog den slut och klockan var 05.30, så jag bestämde mig för att stiga upp, nu har jag redan, 15 minuter senare, hunnit med ett ex antal koppar kaffe och jag börjar piggna till. Ska jobba till 16.00 i dag, då har jag avslutat mitt 25 timmare pass och hyran är kirrad!

Ännu en obetydlig helg har passerat, i fredags satt jag hemma framför datorn med ett glas vin alldelens för mig själv, det var ganska chill faktiskt, bara lite tråkit.

Lödagkvällen betod av "den lille sjöjungfrun" (Hade ett stor urval av tecknade filmer att välja mellan) och väldigt mycket traderande, dock har jag inte ett öre att spendera. Har inte varit så här pank sen jag gick skola, då var jag ju givförsig alltid pank, men men.. bara 7 dagar kvar till löning, så jag ska nog överleva. Eller, det är nog fem, när jag täner efter.. den 25 är ju nästa söndag så.. bra för mig iaf =P

What the hell, man börjar bli gammal. Lillebror fyllde 17 år i går. Jag tycker typ att jag är 17 fortfarande.. kan inte fatta att det var fyra år sedan jag var 17, tiden går inte så sakta längre. Nu är bara den stora frågan, vad ska jag köpa till lillebror i födelsedagspersent? Vad köper man till en 17 årig kille? Tänkte först whisky, men han är ju för liten för att inneha det, man måste väl föregå med gott exempel. Det blir nästa år i stället. Så nu vet jag inte alls vad jag ska köpa.. tips?

Ont i handen har jag också, har ett stort blåmärke, ett fint bevis på min klumpighet. Råkade bränna mig på stekpannan härom dagen och ryckte i min iver bort handen för allt jag var värd men orsakde bara större smärta när jag dunkade in den i fläktkopan. Smood, Stina! Nu har jag både blåmärke och brännsår. Nästen lika skicklig som när jag nös och drämde näsan i Nils fläcktkopa och hade näsblod i flera timmar. Det var illa...

Nu börjar det bli liv och rörelse i rummen här, trodde jag skulle få ett par morgon timmar för mig själv, men det ser inte ut så, to bad.

Jaja.. godmorgon världen. Nu ska jag Jobba vidare, fixa frukost å så..

Kommentarer
Postat av: Jennie

va duktig du är gumman

2007-03-18 @ 11:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback