I morgon är det städdag!

Ja, än en gång är min fina lägenhet full av crap! Jag vet inte hur det kan komma sig, jag som är så duktig på att plocka undan efter mig. Or not!
Så i morgon ska det städas.. jävlar i min låda.. ska tom ränsa ut datarummen från från all junk som finns här.

I dag var jag duktig och var på arbetsförmedligen. Träffade faktiskt, för första gången en handläggare som var trevlig. Det var bra.
Linda och jag tog en tur på stan och käkade på dallas.. mmm.. dallas!
Efter vi shoppat dyrt te så gick vi hem och sesongs-premiär-satte på Linda balkong och chillade och drack te, nice med lite vårluft!

Kanske ska skruva ner värmen i lägenheten, 24 grader kanske blir lite varmt om vädret fortsätter att hålla i sig. Naa, jag gillar värme, fryser alltid.

Herre gisses, nu är jag faktisk trött och jag som hade tänkt gå till skolan i morgon, naa.. kommer jag aldig att orka.

Nu är det bara 121 dagar och 18 timmar innan sista Harry Potter bokern kommer ut, can't wait!
Btw, om du läser sblev på harrypottersajten.com så står det tydligen för svart. -Learnd that the hart way!

Lämna en liten rad så jag vet att du läst mitt å-så-förbaskat-intressanta-städ-inlägg.


"Its not enough to speak, but to speak true"
-William Shakespeare

Kommentarer
Postat av: Eve

En trevlig handläggare??? *sätter i halsen* är du säker pa att du va pa arbetsförmedlingen???? Kraaaam E

Postat av: Karin

jag läste : P
sådetså.
jag borde städa också.
ack.

2007-03-13 @ 14:42:18
Postat av: Jennie

Är du ett Harry Potter freak?

2007-03-15 @ 19:32:34
URL: http://wennie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback