Jippi jey!

Jippi Jey!
Jag slipper operera mey!

Vi åkte ju till ume i går, vi for till sjukhuset och kirurgen sa att han inte tyckte att jag skulle operera. Läget är ju detta att min vänstra visdomstand som liggen 90 grader åt höger och min tändläkare trodde att jag skulle få problem och tyckte att jag skulle ta bort den. Men det visade sig att jag har en nervtråd som ligger väldigt nära min tand är i vägen så dom kunde inte dra ut den. Så dom skiackde mig till ume för operation. Men om dom under operationen skulle råka peta på nerven så kunde jag få en bestående bedövning i halva underläppen. Det lät ju inge kul. Så eftersom jag inte har några problem och det inte gör ont så tyckte han att det var onödigt att riskera de. Jey för mey!

Istället blev det två dagare shopping i ume, för jag stannade över natten hos Frida. Vi hade kalastrevlig, jag är glad att jag stannade. Sen köpte jag tre par skor också och det var ju inte helt fel =D

Jag ska jobba i morgon, så i kväll blir lugna gatan i mitt hem. Men i morgon, då jävlar! Madde kommer hit och vi ska dra en favorit i repris sen förra helgen. Det kommer att bli Fucking Fabuoluse!
Jag längtar...

Hejdå värlen!


Kommentarer
Postat av: Karin

stina, det är olagligt att åka till umeå utan att hälsa på mej.

2007-03-31 @ 16:03:46
Postat av: Karin

stina, det är olagligt att åka till umeå utan att hälsa på mej.

2007-03-31 @ 16:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback