Lady In Chains

Gokväll världen!
Jag, Frida och Linus hade mysig syskon-film-kväll. Det blev Pans Laburint, den var ruskit bra, jävligt vacker.

Gud vad jag inte har nått att skriva.. inget som någon egentligen vill läsa om. Bara en massa crap om registreringen av mitt kattskrälle som btw, kommer att kosta mig en förmögenhet. Trodde inte att det var så här mycket jobb om man skulle ha kisseungar. Crap! Hoppas det är värt besväret iaf.

Sugen på en cornish rex kisse unge? Just shout!

Sen har jag fått mig en haicut i dag, det behövdes verkligen, snablar vad mitt hår var nött juh! Sen funderar jag på att go red igen. Har inte haft rött hår på år och dar.. typ 8an tror jag. I miss it!

Gillar du min nya färg på bloggen? Försökte lägga in en bild längst upp, men jag fick det inte att funka, så fuck it! I'm better of without!


"Some are born great,
some achieve greatness,
and some have greatness thrust upon them"
-William Shakespeare

Godnatt världen

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallu bejb... de nya var fint, men gillade inte riktigt där det stod Fina Stina längst upp, såg lite billigt ut.. men annars, i like :D

2007-03-07 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback