Madde rocks!

Om gårdagkvällen  var Fucking Fabuoluse. Var det dubble Fucking Fabuoluse i kväll. Madde kom till mig kl 16.30. Vi käka middag å chillde. Fyra cosmopolitan och en vinpava, mycket skratt och några tårar senare var vi iaf på väg till Balzac.
Vi hade en kanonkväll. Jag träffade många trevliga människor jag inte träffat på länge, Dastra, Bonnie och Anna Cederhill är bara några få nämda.

Det visade sig iaf att mitt förflutna hunnit i kapp mig. Min första riktiga pojkvän (Morre Hedberg är inte inräknad), Per Sjölin har flyttat 300 meter ifrån mig. Jävlar i min låda, vi har inte riktigt hållit kontaken.. men efter en promenad hem (i rasande fart) fick jag se Pers lägenhet. Den var nice. Träffade också den beryktade Magnus Svensson för första gången IRL. Han var jävlit trevlig.

Men nu är jag hemma med Sevvan (min kisse) och jag tror det är dax fär sängen... kanske efter nyaste scrubs avsnittet.. jo.. efter det är det sängen om jag är trött då. (tvivel finns)

Godnatt värlen.

Kommentarer
Postat av: madde

tack för igår bejb.. dubble Fucking Fabuoluse!

Postat av: Viktoria

Jooodu, lill-sjölins-pajken som nyss flyttat.. O du har finally fått träffa Sv3nsson, lucky you, det är en bra kille..

Verkar iaf haft en fabulouse kväll, tänk vad några cosmo kan göra?! :D

2007-03-26 @ 05:17:58
URL: http://utanintresse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback