Pojkvän sökes.

Hej världen! Något roligt som hänt? Näe, inte är det då mycket. Har lyckats klämma in fyra timmars jobb den här veckan. Jeii för mig! Skulle inte skada om jag fick lite mer tid dock!

Har mest hängt hos Linda och Jocke.. fast i dag var jag duktig och gjorde en räksallad som jag tog med och bjöd på, den var delicious.

Jag och Linda bestämt oss för att öppna en butik - återkommer med närmre info när sådan finns.

Sen har jag bestämt mig för att skaffa pojkvän, nu är jag så less på att vara singel att jag tror jag dööör av uttråkhet (inget riktigt ord, jag vet)

Ume resan var trevlig, fick träffa Fridas vänner och se hennes skola. Sen blev det lite shopping såklart.

I morgon ska jag och Linda på lopps.. tur att jag har sååå mycket pengar att spendera *sarcastic*

Veckans ord: Howdie Dhodie. (Eller hur det nu stavas... Frida?)


Who needs a heart
When a heart can be broken
- Tina Turner

Blå Topaz 11,80Ct Hjärta 13,9x13,7mm VVS

Kommentarer
Postat av: Frida Nilsson

Kom på top model kväll imorgon!

2007-03-06 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback