Tea is back!

I am official bringing back the tea!
Med mina nya fabulous te muggar! 

Finns det något bättre på morgon kvisten än en stor kopp rykande hett te? Nej jag tror faktiskt inte de.
I love min nya vattenkokare, vet inte hur jag någonsin levt utan den!

I just pulled an allnighter, igen! Gjorde lite tvätt i natt och städade å så, ska ju ändå till skria kl 8.30. Vem har sagt att man behöver sova? Bara tillräckligt mycket te på morgonen så orkar man med det mesta, promis.

I går var jag och linda på rusta, jag hann, på dom 20 miuterna vi hade på oss innan dom stängde plocka på mig saker för 400 spänn! Shampo, balsam osv.. och så hittade jag min matta! Fick en jättefin matta i julklapp, en röd rund sak. Har länge tänkt att jag ska köpa en till likadan, och hör och häpna, den var på rea! När händer det egentligen? Antingen är det du ska köpa på rea redan slut eller på köper du nått till fullpris och så blir det rea på den typ dagen efter!

I dag ska jag som sagt på skolan (fucking svenska B). Sen har jag en date med Bea på stan. Ska köpa mig ett nytt läppstift, hårfärg, liquor och kanske ett par skor om jag hittar några fina. =D



"If you're going through hell, keep going."
-Winston Churchill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback