Tidig lördag morgon!

Efter-krogen-inlägg så ursäkta stavfelen som absolut kommer att dyka upp.

Jenni bjöd på middag i kväll. Inbakad fläskfile till huvudrätt och frukt i ugnen med vit choklad och kladd kaka till efterätt. INTE äcklig!! Sen blev det ju singsntar som vanligt.. fan vad jag sög i kväll.. jennie kickade mitt ass! INTE bra! Vann några rundor mot Malin och några mot Madde och Olivia.. men annars sööög jag. Ingen bra singstar kväll alltså!

Sen blev det balzac och jag lekte fotonatzi. Madde hatade mig.. men hon kommer att älska mig när hon ser hu måga snygga bilder jag har på henne på dansgolvel.. lika med jenni och frida. försökte fota mig sjäv.. men jag tvivlar på att jag lyckades ta någon fin bild på mig själv..

Fredde spelade av mig min ända marker i kväll.. I dont like him!

Tog en prommis hem.. ringde lillebror och hade ett nice prat med honom i kväll...
Två steg framåt och ett steg backåt.. så såg min fina promenad ut.. fan vad inte nyckter jag var när jag gick hem.. är fan inte nyckter nu heller (jag mena, kolla inlägget och stavningen) Ändå gör jag mitt bästa.

Har tagit en resorb, samarin och c-vitamin och gjort en shyrre mix i min soda sreamer (jag kan inte stava på engelska, har aldig kunnat och kommer aldrig att kunna)

lite O.C sen några kappitel Harry Potter och sen så tror jag att jag kommer att decka!

Fiff! Hoppas djävuel bär prada var bra.. eller jag vet att du inte tycker det men jag hoppas att din vän hon-jag-inte-träffade-och-inte-kommer-ihåg-namnet-på tyckte att den var bra. Miss u! and I love U 4 ever and ever and ever and ever and ever osv..

Kommentarer
Postat av: Jennie

ahh.. grymt bra kväll, och nej vi hatar inte dig för att du sprang runt som en tok med kameran.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback