Whatever..

Nu har jag riktigt vänt om dygnet, jag somnade typ 11 i dag och klev upp 18.30.
Jag är inte duktig.

På torsdag ska jag iaf till Ume och operera bort en visdomstand. Aj! Sen kommer jag nog att se lite blåslagen ut.
Jag ska iaf få lugnande, så jag kanske överlever.
Ska jobba på lördag, hoppas jag inte har alltför ont då. Hoppades som att jag ska kunna gå ut, men det får vi se om jag fixar. Hade som hoppats att jag å Madde kund dra en favorit i repris. De var ju så jävla roligt i lördags. (Nu har jag överannvänt ordet hoppas, men whatever. Min svenska lärare läser inte min blogg hoppas jag)

Såg en bra film nyss: The Illusionist. Riktigt bra, rekomenderas varm.

Ska läsa lite Eragon nu.
Sen kanske jag somnar vid 08 i morgon.

"Courage and comfort, all shall yet go well"
-
William Shakespeare

Jag hoppas iaf att allt går bra.

Kommentarer
Postat av: madde

men va?.. vi ska ju ut både fredag å lördag! har jag redan bestämt.. så avboka din tand grej så du orkar med ytterligare än dubble Fucking Fabuoluse weekend :P

Postat av: Jen

Jävlar vilken layout du har gjort

2007-03-29 @ 12:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback