Yeah, yeah, yeah

Jaha då..
Min shyrriga bild som jag lagt upp lägst upp på bloggen verkar bara synas på min dator. Det var ju synd för den var superdupercool!

Torsdag i morgon, värsta dagen på hela veckan, vet inte ricktigt varför, har bara alltid tyckt det.
Ska iaf på stan me
Mad i morgon, hon ska köpa en party outfit till på lördag och jag ska inte köpa någonting för jag ligger 74 kr minus på mitt konto.

I dag var jag å Linda och Jocke på nordanå och såg Malin på Open Jam. hon var duktig.
Det var trevligt.

Nu ska detta redas ut för en gång skull, Jen!
Keira Knightley är skabbigt äcklig på den första bilden.
Jag menar, kolla överarmarna, låren och nycklbenet!





Sen kolla den här bilden då hon är grymt snygg!



Har jag fel?

Kommentarer
Postat av: Malin

jag ser inte bilderna :(

2007-03-22 @ 09:14:30
Postat av: Lisa

Hej sötnöt! Tack för surret imorse, kände mig genast lite piggare och jobbet var inte lika jobbigt som jag trodde :) det är nog bäst att tänka på lite annat. Blev grymt sugen på en tripp till norr så jag ska snacka lite med min chef när han kommer hit nån dag. Skönt att få komma iväg litegrann, sa nog inte vara nåt problem! Ta hand om dig så hörs vi snart! Kram å puss!

2007-03-22 @ 16:56:04
Postat av: Anonym

Bilderna syns ju inte. Fixa!!

2007-03-22 @ 17:55:55
Postat av: leine

men bilderna syns ju inte :(
Å våran shopping runhda lyckades ju inte helt... men tack för en trevlig dag iaf bejb..:)

2007-03-22 @ 20:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback