Ahhh! Jag Dööör!!

Nu jävlar i min låda! Nu har maskinvationen börjat och jag kommer inte att kunna gå ut på flera daaar!! Jag hatar dom små krypen! Jag mer än hatar dom jag avskyr dom med varenda fiber i min kropp!!

Jaja.. I går var vi iaf och sköt och de gick förjävla bra.. fyfan vad roligt det är när man nästan aldrig bommar!  Kan det inte alltid vara så?
Vi hade lite teknikövningar. Vi hade ett innerdäck från ett tracktordäck och sedan an planka ovanpå som vi skulle balansera på medan vi sköt dubbletter, sedan höjde vi svårhetsgraden genom att ställa en stol ovanpå plankan. Det var riktigt jävla roligt!!

 
Pappa                       Jag

På onsdag fyller jag år! Jajjemen, bästa dagen på hela året! Födelsedagsfest hos Jen på fredag.
Hör av er om ni vill komma!! Det kommer att ROCKA!!

72 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: mallan i brallan

heej jag kommer nog förbi en stund.. FÅR JAG DEE??? vavavava? är det hos jennie?

2007-05-11 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback