Farewell my lovley Mad!

Jag körde Madde till flyget i morse. Nu har hon verkligen åkt. Unbelievable! Vad ska jag nu göra utan min lilla solståle? Hoppas jag överlever. Kommer inte se hennes söta nuna föränn till hösten!


   


Min födelsedag var i alla fal kanon! Trerätters middag hos mor och far och sen tårta, paket å rim med mina flickor. Dock var jag nyckter, någon som inte händer allt för ofta när det är utgång. Fast man skulle nog ändå varit full för att uppskatta balzac. Massor och massor med packade 18 åringar! Jag såg tror jag 4 slagsmål! Det var packat med folk, supervarm och Malin och Jennie var knalla som fan. Så jag spenderade mesta tiden med att leta dem för dom försvann hela tiden. Johanna drog hem efter ca 20 miuter så henne kunde jag inte heller hänga med. Jaja.

   


alrighty then.. bye

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag har hört att hennes syster också är helt underbar.. du får spendera mer tid med henne=)

Postat av: Anonym

VARFÖR är jag fulas och fullas på bilderna??? va fan är det här?

2007-05-18 @ 21:21:24
Postat av: Jen

Klaga inte Malin.. du är ju gorgeous. Men full håller jag med om. Du och jag Fylleskalle

2007-05-19 @ 03:35:08
URL: http://wennie.blogg.se
Postat av: Stina

Haha.. du ville ju inte posa, Malin. Eat your own poo!

2007-05-19 @ 04:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback