Födelsedagsfest och 12 timmars jobb!

Fredagkvällen var ju kanonbra! Åkte till Jen vid 18.30, vi sprätta och satt och chilla tills Frida kom ett par timmar senare. Malin, Bea och Adam dök upp lite senare. Även om förfesten var lite trög så var det ändå trevligt att bara snacka lite skit. Gissa vem, som vanligt, stod för kvällen förödmjukelse? Yes, yours truly! Det visade sig att jag och Frida är buksvägerskor, där ser man. Vad fan hände mer? Balzac var väl trevligt, ingen toppen turn out av bekanta, men jag träffa Jonas (som btw, gått vidare i Idol!) Å Danne åå.. säkert nån fler..
Frida var ju dock kvällens guldstjärna! Hon shaka med mig när igen annan stälde upp! Sen hörde jag rycktesvägen att hon klippt till någon. (Såg det inte med mina egna ögon, tyvärr!) Sen drog vi hem och jag hade en väldigt mysig kväll :)

Efter ca 3,5 timmars sömn var det bara att kliva upp å gå till jobbet, satan så jobbit! Efter 12 lååånga timmar fick äntligen gå hem iaf. Trodde att dagen aldrig skulle ta slut. När Conny gick hem kl 19 då var jag döende.. men då hade jag ändå två timmar kvar. Nu är jag iaf trött som ett aaas och ska gå å sova så fort jag snackat klart med Adam på msn. Definitiv zsa zsa zsu!


 "Det är en fröjd att se, att det finns så många härliga saker på jorden som jag inte behöver."
-Sokrates

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback