Happy birthday to me!

Jajemen! The biggest day off them all! Min födelsedag!!
Jag har höga förväntningar för det här året och stora förhoppningar om att det ska bli bättre än föregående. Jag menar, jag är inte längre kär i mitt ex, vilket är ett enorm plus, för det har gjort livet odrägligt för mig tidigare. Särskilt min förra födelsedag. Jag är överhuvudtaget inte ens lite nere och lessen som jag var förra våren/sommaren. Det här året kanske till och med får en gostart. Vet ingen säkert än, men om jag har lite tur så..
Sen så känner jag att jag har mycket bättre relation till mina underbara vänner nu, än vad jag hade för ett år sedan. Jag var lessen och jävlig. Det var säkert inte lätt att vara min vän då. Men stora guldstjärnor till alla som stod ut med stackars lilla jag då! I <3 U all!

Två firande får jag också! Först middag men MaPa sen tårta å salsa med mina pinglor. Kan man önska sig någe mer? Näe tror tametusiken inte det.

(Inte en svordom, tror det är rekord!)

Och ett grattis till Kelis som delar denna underbara födelsedag med mig!

Kommentarer
Postat av: signe

Tänkte att jag skulle vara trevlig och säga Grattis! nu när du ändå fyller år ..och samtidigt ge mig till känna som trogen läsare av din blogg, men det visste du säkert redan. =) Hoppas du har en bra dag trots det inte så fantastiska vädret.

2007-05-16 @ 15:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback