Ingen sömn!

Det blev faktiskt Bert, den sista oskulden i går. Hittade en film som inte var tecknad och som jag inte sett en miljard gånger! Men ingen sömn.. sa till mig själv att jag skulle lägga mig i tid, jo eller hur! När klockan var 04.30 satt jag fortfarande vid datorn å fulade mig.. jag la mig i soffan å läste Harry Potter (förbereder mig för sista boken som kommer om 54 dagar.) när klockan var 06.45 steg jag upp och kokade kaffe som jag suttit och druckit på verandan.. mmm.. morgonstund har guld i munn.. tills det började springas här för en kvart sen. Då va jag vungen att jaga in grabbarna på deras rum iom att dom inte får kliva upp förns 8.00. Annars skulle som gärna vara vakna redan 5.30 om dom fick! Så nu har jag hela 20 minuter lugn och ro innan det blir ytterligare 10 timmars sjåande innan jag får gå hem och sova. nice bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback