Lylle!

Jag måste till stugan! Jag måste till lylle!
Lycksele är det enda stället på hela detta jordsklot jag verkligen kan slappna av.. Satan! Jag var där när jag behövde komma över Nils.. och lylle löste alla problem för mig. Nu längtar jag dit.. mer än något annat ställe på hela jorden. Jag måste dit! Jag tänker dra dit början av juni. När mitt jobb är stängt för omvärlden, och jag är ledig, jag måste dit och rensa mina tankar.. mina vänner.. ni vet vilka ni är.. ni är extremt välkommna.. jag tror jag behöver er.. men jag måte dit.. jag måste ordna upp mitt liv. Just nu vet jag inte ens vad jag vill.. jag drar så fort jag får ett par dagar över.. lycksele är allt jag behöver.. snälla nån håll mig sällskap!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback