sådärja..

Oj, oj.. jag har målat manga hela natten.. nu är jag trött.. så trött att jag råkade dricka färgvattet i stället för colan. Gul-brunt ljumet vatten. Mumma.

Jag ska klippa Johanna i morgon.. hon kommer säkert att dyka upp tidigt.. inte bra.

Nu har jag iaf hunnit ikapp i Bleach. Nu har jag sett alla 127 avsnitt och nästa kommer på lördag. Bleach måste ju vara den bästa Anime jag någonsinsett. Fy tusiken så jävla bra!!

    



Jag var iaf hemma hos MaPa och käka en andra födelsedags middag, nu när Syster var hemma. Och så fick jag ju mina pakeeet =D

Ett renskinn
En hårborste
Keramik som Frida gjort (I Love U)
Pengar till en blender
Två antika silverskedar
En stekpanna
Ritblock
.. och säkert nått mer som jag glömt.

Ja, för tusan! Jag kom på tidigare i kväll att jag har fyllt i fel i min kyss-lista. Jag har ju faktiskt hånglat med någon som suttit i fängelse. (Bad) Fast det fick jag inte reda på förens efter vi hånglat. (Tur att jag alltid väljer rätt killar! Humpf!)

Jaja.. of to bed med Eragon.. (Fast Murtagh, Garrett Hedlund, är ju mycket hetare!)

51 dagar kvar..


Kommentarer
Postat av: Jen

Hur går det med min manga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback