Tråk Torsdag. Int!

I vanliga fall är torsdag den sämsta dagen på hela veckan. Men i dag har jag faktiskt varit lite produktiv. Drog hem till MaPa vid 12-tiden för att tvätta-vaxa-städa bilen som jag lovat min käre far att göra för alldeles för länge. Före jag tog mig för det tog jag en sväng förbi rusta och inhandlade tvättmedel, diskmedel och en stor Ferrari-bil-påse. Fick trevligt sällskap av Jen som tog en paus i sitt stekande (av henne själv) och hjälpte mig att vaxa (och äta ferraribilar). Kanonbra jobb, babe! Efter en snabb dusch efter allt städande, tvättande och vaxande drog vi sedan ned på stan för att shoppa lite... eller.. jag shoppade lite, rättare sagt inget, medan Jen slog på stort och köpte massor med turkosa saker. Den damen har dille på turkost. En snabb visit hos Joe och PA innan det var dax att knalla ner på Kalles och dricka lite viiin.. Jävlar i min låda vilken trevlig kväll. Jag, Jen, Joe och Malin Satt och snacka skit hela kvällen. Natchos och vin. Bra kombination - I like! När kvällen började lida mot sitt slut och Jen börjat skicka "Vill-du-ha-sex?" meddelanden var det dax för den alltid lika uppiggande promenaden hem, trotts att klockan bara var 22.30. Tog en omväg förbi dagiset uppe på Nyckel och gungade lite. Det var inte i går man gungade. Ty Fusan vad skojjit!! Nu har jag sett senaste bleach och ett par Greys Anatomy avsnitt och börjar känna att jag faktist har ögonlock. Dom kom nämligen inte till någon annväning i går, då jag helt blev utan sömn. Åååh.. att tillägga. Jag gjorde hårförlägning på Jockes (PFM-Frida-och-Jockes) syrra Carro i går, till balen. Det tog bara sex timmar. Och nästa vecka ska jag göra ännu en på Jen. Huuugedamig! Men men.. det blir no la bra. Nu har jag trycket alldeles för många ferrarisar.
Nighty Nighty

Now, bead it! 

Kommentarer
Postat av: Jen

Bäst för dig att det finns ferrari-bilar idag också. dom var ju sjukt goda.
Det blev inget humpy-humpy igår, råkade somna=)

2007-06-01 @ 08:19:33
Postat av: Mad

Jag e avundsjuk vill oksa sitta pa
Calles a Humpy humpy.. eller okej d sista kan jag hara.. but still.. later som ni klarar e bra utan mej.. lite besviken.. haha.. Skot om er!!
PUSSS

Postat av: Anna

Lät som en trevlig kväll:) haha gammling ;)

2007-06-03 @ 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback