Utmanad!

REGLER:
Som utmanad ska du nu skriva 5 st egendomliga/underliga saker om dig själv i din blogg. Där ska du samtidigt sätta in dessa regler. Utmana sedan 5 nya personer vars egendomligheter du vill upptäcka. Lägg i deras namn i bloggen så att andra och de kan se vem som blir utmanad.

Jag utmanar
Jen
Mad
Malin
Lisa

Anna L
(Typ alla jag känner, som har blogg)


Följande fem knäppa saker gör jag;
* Tänker i bland på rövarspråket.
* Jag kan inte ta i sammets tyg.
* Envisas med att klippa lugg fast jag vet att jag alltid ångrar mig.
* Lägger huvudet snett till vänster och stirrar i tomma intet när jag tänker. Precis som JD.
* Tror på spöken utan att vara mörkrädd.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha. yes jag antar utmaningen :)

2007-05-28 @ 02:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback