Valborgs FFS!

Middag hemma hos MaPa! Mumma! Hemgjorda köttbullar, potatis och stuvade morötter!
Fy fan vad gött!

Drog till Johanna med Malin och Adam, trevlig kväll, jag woppade i SingStar som vanlig (Iaf när inte Jennie är med!) Drack äääkligt vin, Aurora. Hann inte på Boa innan dom stängde så jag fick ta vad någon ville sälja åt mig. Inte så gott iaf. Sen drog jag, Adam (och en polare till han), Johanna och PA och grilla korv och kick ass pinnbröd (som jag gjort). Pojkscouten PA började fixa en brasa, men när vi lyckade bryta av kniven så gick han in i skogen och samla pinnar. Fan, tänkte jag, jag är ju fan jägare, visst fan ska jag kunna göra upp en brasa. Så jag efter och samla pinnar i mörkret. Vi fick upp en nice brasa men hade för lite ved (våra pinnar räckte inte så länge) så PA och Adam drog iväg och fixa ved (tror dem stal de, men det lämmnar vi åt dem!) Så vi fick oss en riktigt nice brasa =D Sen vid halv två gick jag hem och här sitter jag, lika full som jag alltid är på måndagar. (Intärnskämt! Jag gorde bort mig, som vanligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback