Äckelpäckelgröt

Goood mooorning världen!

Just för tillfället befinner jag mig på skolan där jag är duktig och läser upp min Svenska B.
(som jag btw håller Nils helt skylldig till att jag kuggade i gymnasiet!)
Har skrivit en uppsats om Dante och Den gudomliga komedin.
Det är tråkit som fan men ska man söka nån fancy utbildning sen
 måsta man nog ha mer än IG i SvB.

Jaja. I morse tänkte jag vara duktig och äta havregrynsgröt till frukost.
Det var tamefan verdervärldigt!!
Okey, jag gjorde den säkert inte rätt,
men när jag tänker efter har alla mina havregrynsgröt-erfarenheter varit
nära döden upplevelser.
Jag Ma och Anna N i hemavan för säkert sex år sedan,
Vi var där på en tredagars semester och Anna envisades med att vi skulle äta gröt till frukost.
Jag fick inte äns ta så mycket äppelmos jag ville för att döda havregrynsmaken.
Fy fan, vidrigt.
Jag Ma och Anna N (igen) befinner oss i Norge för två år sedan.
Panka som fan och har inte ett sketet korvöre att ens köpa mjök att ha i gröten.
Ingen mjölk, ingen sylt, ingen äppelmos och givetvis inget socker.
Bara havregrynsgröt. Blurk!

Å, ja just ja!

Glömde ju att skriva detta förra helgen. Frida var King!
Vi var hos Jen och käka middag och roade oss med att spela brädspel.
Spelet var taboo och ordet var polis.
Jen ska alltså (för dem som inte vet hur det går till)
förklara för Frida ordet polis och Frida ska gissa rätt ord.
Jen: "Det här är något som Josse vill bli, även jag och Johanna."
Frida: Rika! Snygga!!
Jen: Nej, jag var det på halloween.
Frida: Slampig!!
Ändå king va?!

Okey, nu ska jag möta Jen på stan. Todels!!

Jäjä, Fuck Off!

Kommentarer
Postat av: J

Tro inte att jag är arg på dig, det är jag verkligen inte. Älskar ju dig babe:)!

2007-11-20 @ 08:00:29
Postat av: J

Come on babe.. få vi se dig göra en jennie och skriva 58 inlägg per dag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback