Galet dålig på att blogga!

Nej Ma, jag är dåligast i världen på att blogga.
Kanske mest för att mitt liv e såå förbannat tråkit just nu.
Sover hela dagarna och surfar hela nätterna.
Som vanligt alltså..

Jag har bara egentligen inget att skriva,
tänkte bara raportera att jag lever, nästan.
För jag dör snart av uttråkhet.

Tillåmed helgen har varit, okey, inte tråkig men lugn.
En hel vit helg, filmkväll både fredag och lördag.
Fredag var jag och Bea hos Jen och såg spiderman.
Jag hade inte sovit nått natten till fredag
så jag var allmänt flummig och garvade åt allt
Bea var inte sen att hänga på.
Jag tror Jen var aningen less på oss när vi drog kl 23.
Sorry babe, men kul hade jag. :)

Lördagen blev om möjligt ännu lugnare.
Jag och Bea såg film hos mig och sat-tv4 klippte av filmen
just när Nicholas Cage jagade sin kärlek på flygplatsen
mitt i en mening om hur mycket han älskade henne.
Vi trodde det var reklam, men nää!
Sen började det en ny film.
Så vi fick aldrig veta om han fick sin andra chans,
vilket han förmodligen fick. Men störande var det!

Jaja, nu ska jag jobba. :(

Jäjä Fuck Off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback