Lördag night!

Okeey ajg vet, jag har varit en dålig bloggare.. men jag har varit duktig och pluggat i stället.. nästan.
Just nu befinner jag mig på okänd ort.. inte egentligen,
men hela världen behöver ju inte veta vart jag spenderar min lördag natt.

dagen började egentlgen med att farsan rinde och ville ha tillbaka bilen kl. 08.30.
Så det var bara att stiga upp och körea hem till mapa i pyamas och sen gå och lägga sig igen bara för att bli väckt av Bea och Ewe som bankar på dörren kl 14.30.
Dax att göra frisyr och macka Ewe som ska på julgalan (hello, julgala i november, who are they kidding!)
Sen se lite serier på datorn (beroende)
Ringa Bea efter det och övertala henne att inte sitta hemma hela lördag kvällen utan dra på Koffe In och ta en öl. Det var trevligt som fan, vi diskuterade världsprblemn osv.
När vi vart less tog vi en promenix runt stan och jag bestämde mig för att gå på Balzac,
där träffade jag Rebecka den söta och vi spelade bort massa pengar hos Jen, den jävlen.

Och nu befinner jag mig på okänd ort.. som sagt, bara jen vet vart jag är egentligen. hahaaa..
Okey, lite för drunk för att blogga.. men det är ju min specialyte (eller hur det stavas) Whatever..
Bra kväll!

JäJä Fuck Off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback