Bullar och Farell mumma!

Hej hå, världen!
Sorry att jag varit lite tystlåten i veckan, men jag spilde äppeljuice på tangentbodert och spaceknappen klistade fast sig så det inte gick att skriva. Tack och lov har den tillfrisknat nu så ni kan läsa mina fantastiska tankar.

I kväll bjöds det på nybakade bullar hos Jen tillsammans med Frida och Joe, mumma.
Tryckte tre stycken sen var jag proppmätt. (Självförvållat)
F och Joe drog hem ganska tidigt så jag och Jen satt kvar och titta på Colin Farell i S.W.A.T.
Han är ju nästan ändå mummsigare än än Jen's bullar!!

  

Bara för att han är så jävla het får han tre bilder. Det är väl rättvist?!

Och ja-just-ja! Gjorde mig medlem på helgon.net här om dagen,
mest bara för att jag sitter uppe hela nätterna och inte har något att sysselsätta mig med:
Dålig ide Stina!
Det här är dom som än så länge har skrivit till mig:



x
En 33 årig kille som skrev (Jag citerar): "Hej söker en tjej som e villig att "kick me in the nuts, vill du prova"? han var uppenbarligen skofetisch ochså för allt han hade i sitt galeri var knähöga, lack-hooker heels. Not kidding!
x En 28 årig kille som uppenbarligen är utveckingstörd (inte för att jag har nått emot de, det ju för fan mitt jobb) men jag vill inte direkt bli uppraggad av dem.
x En 25 årig kille som ifrågasatte min syn på feminism.

No more, I say!

Jäjä, fuck off!

Kommentarer
Postat av: Jennie

STINA!!.. du skulle ju gå å lägga dig!!

Postat av: Beatrice

Hur kan du inte ha med en bild av han när han är med i Scrubs! Kräver det!

2007-10-19 @ 10:38:56
URL: http://beawall.blogg.se
Postat av: Mad

vem e han? varför har jag inte sett han någon gång? Och jag som e scrubs fantast, vad spelar han där? och vill du ha en till heting att lägga ut. Dr. Cox!!!!!

2007-10-19 @ 16:15:51
URL: http://lyckliga-gatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback