Drunkie!

Okey pepole!
Ända anledningen till att jag skriver nu är för att
Bea har lagt beslag på min säng och Jen får hum-huma i kväll och jag är fortfarande full.
Fan jag börjar kl.10.00, tur att vi ställer om klockan så jag får sova en timma extra.. annars vet jag inte om jag hade fixat kvällen!

Omröstningen slutade 3 - 2 till McSteamy.
Fan var dåliga folk var på att rösta!



Utekväll i kväll iaf. Jag fick gå 45 min tidigare från jobbet (love Conny btw)
så blev det tre halsade drinkar, en snabb makeup och två singstar låtar innan vi drog till
Expert-Anton där det dracks mer drinkar och ett samtal till min bror ägde rum,
jag ringde för att tala om hur mycket jag älskar honom.
Sen statt. Spelade bort massa pengar, inte bra, dålig Stina.
Bea var nästan tråkig och hängde mer med sina Fredde-vänner än mig!
Oacceptabelt!

Efter en promenix runt nyckelgatan och en bulle senare.. är jag fit 4 fight.. för sängen.. nästan.
Börjar jobba kl. 10 (11 sommartid) i morgon
Borde sova, om Bea har sparat nå täcke åt mig

För att hylla Scrubs som hade sesongspremiär i torsdags.
(världshistoriens bästa serie, tom. före Vänner)
Får Zack Braff ta platesen som världshistorien sööötaste grabb.


I love JD!

Jäjä, Fuck Off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback