Nu ni!

Som ni alla ser har jag varit duktig och designat om min blogg så den passar för hösten, jag blev riktigt nöjd. Särskilt header, som jag tidigare inte har lyckats få att synas. Men nu funkar det ju, Tjohoo! Ska kanske göra en snyggare sen om jag orkar.

I kväll skulle jag och Jen vara duktiga och vara nykta och se en film.
Men fuckhead-jag lämnade lyset på i bilen så när jag skulle köra till Jen så var den ju givetvis död!
Inte bra, Stina!

Istället har jag varit snäll och hjälpt Bea att designa hennes blogg.
Det är ju faktiskt riktigt kul. Hennes blev fan snyggare än min.
Ta er titt, vettja!
För att se min fet-snygga design och kanske, möjligtvis läsa beas blogg. Var så snäll och tryck
här!

Ja, en nykter kväll blev det iaf, utan film. Men vänta bara, i morgon ska jag in i dimman, haha!
Och ja, jag ska Woppa Jen's ass i SingStar.


Måste ju kanske lägga in en snygg kille, de börjar ju vara tradition.
Så varför inte hetingen Jared Leto, leadsinger i mitt nyaste favoritband: 30 Secunds To Mars. They kick as!


And he's hot as hell!


Jäjä, Fuck Off!

Kommentarer
Postat av: Bea

Thanks sweet! Som sagt, den blev min lilla färgklick i höstmörkret : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback