Ny granne..

Jepp, nu har det flyttat in någon i lägenheten mittemot min
(den jag hade bestämt att Bea skulle flytta in i)
Så nu kan jag inte ha en burktelefon i mitt köksfönster.. Rackarns.
Hoppas det är nån het kille som flyttat in.
Dock stod såpluckorna öppna och porslinet såg trendig och välmatchande ut
och på diskbänken stod det passoa och andra smarriga saker,
typ sådant som inte brukar höra hemma i grabbarnas barskåp.
Så tyvärr blire nog en till brulla på gatan. Jaja.

I dag har jag varit riktigt kreativ.
Och då menar jag inte kreativ för att vara jag, utan fan riiktigt kreativ.
Klev upp kl. 09.30, innan klockan ringde. I know, jag uppe 09.30?! Hur gick det till?
Sen åkte jag hem till MaPa för att sy Joe's halloween outfit som jag snällt erbjudigt mig att göra.
Sen sydde jag i fem timmar. Fem timmar!

Men kreativiteten tar inte slut där inte.
KL 16.00 Befann jag på "Studieförbundert Vuxenskolan"
För att gå en studiecirkel i manga teckning.
Det var en till tjej i min ålder sen var det fem typ åttaåringar. Hallå?! Vuxenskola?!
Jaja, kändes lite som ett dagis där alla slogs om frökens uppmärksamhet.
Men det var ände jävligt roligt att diskutera manga men någon som verkligen kunde sin sak.
Kolla in Lina Rydebjörks hemsida
Här.

Nu gör sig mina ögonlock sig påminda.
Ska lägga mig och skissa lite, har fått tillbaka suget..

Okey, I'm geek, I know.
Men hetaste manga snubben, just nu, är ändå Abarai Renji.


 (Vi var ju ändå inne på manga snacket så..)

Good Night Världen!
Jäjä Fuck Off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback