October Again

It's October again
Leavs are coming down
One more year's come and gone
And nothing's change's at all


Jaha, då har vardagen med tumrullande och navelpetande
återställts till det normala efter en awesome vecka i Oslo.
Hoppas ni enjoyed alla mina bilder från förra inlägget
fast ni var förbannat dåliga på att komentera.
Bara Niclas var duktig. Duktig Niclas!

Har just klivit upp ur badkaret efter en timmas skumbadande med en bra bok.
Otroligt skönt!

På lördag vankas det singstar fest hos Jen och jag är superduper peppad för det betyder att jag får woppa lite ass i singstar och att jag får ha en av mina nya outfiter som jag inhandlade i norge. Wiihoo!


Alrighty!
Min nyaste favoritkille är faktiskt det förbäääskat söta seriemördaren
Dexter Morgan (Michael C. Hall).


Cute or what?!


Jäjä, Fuck Off!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Att du whoppar mitt ass kommer inte att hända.

Postat av: JenJen

Jävlar i min låda.. nice layout.

2007-10-12 @ 07:45:03
URL: http://wennie.blogg.se
Postat av: Mad

damn it.. looking good.. jätte fint blev d!!

2007-10-12 @ 13:46:17
URL: http://lyckliga-gatan.blogspot.com
Postat av: Mallis

coolt, stinis

2007-10-12 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback