Shit, skellefte e fan litet..

Ja, nu är jag hemme från Oslo.. inte för att jag ville det men våran biljett skrek: ÅK HEM NU!
Gud vad jag saknar Oslo, jag ville inte åka hem, aldrig någonsin. Oslo är mitt andra hem. Fuck, att jag trivdes sååå bra där hade jag aldrig räknat med. Det som drog mig hem för två år sedan när jag bodde där var ju ändå Nils, som btw är ett sååå avslutat kapitel.

Jag vet att ni alla trogna vänner väntar på bilder, men Bea sitter på alla våra 140 bilder. Och så länge som hon inte lägger in dom på datorn har jag inget att bidra med, sorry. Men hoppningsvis så kommer dom snart.

Shit! Vi hade ändå sååå jävla trevligt, fiii fan vad great det var att komma bort från allt en hel vecka. En hel vecka hade vi att skjuta upp problem och ångest. För nog fan har man ånget så det räcker, att skuta upp dem en vecka gjorde underverk.  Iaf tills jag kom hem och insåg att jag bränt 8000:-. Då kom ångesten tillbaka!

Fuck off. Jag har tre par nya skor, en ny väska, sjur tröjor, två klänningar, och en massa nya historier att berätta. Pluss 8 dagar med öl. Visst är det värt 8000:-!!

Nu Ska jag på krogen och show off min snyggaste outfitt!!

Jäjä, fuck off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback