Update!

Jaha, då var ännu en helg över. Blev kanske inte bara lite knallkork i lördags. Hade tappat bort plånboken redan innan vi hunnit in på statt, tack och lov hade jag tappat den i taxin så jag fick tillbaka den. Puuh!
Var en riktigt trevlig kväll hos Jen, vi fick oss en dos singstar innen hennes tv typ fuckade sig och Jen fick frispel. Glömde dock att skriva i svarta boken som jag hade planerat, det får bli nästa helg.

  

Min lugg hade ett eget liv den kvällen, jag tror det börjar bli dax för en klippning.

Söndagen drog förbi utan att jag klev upp från soffan, bakis som jag var.
I kväll var iaf Bea hit och vi snackade lite skit. Hon letar lägenhet och när vi kikade på blocket så kom jag på att den 1:a som ligger ute på nyckel är ju ingen annan än den mitt emot min egen lägenhet. Jag ser in i deras köksfönsert. Så jag har bestämt att hon ska flytta dit och så ska vi ha en sån där burktelefon mellen våra lägenheter, tom kanske en liten korg på lina, så då kan vi skicka över saker till varandra, haha, skulle inte det vara jätte roligt? Det tycker iaf jag.

Nu ska jag ta och styla om Jen's blogg så den blir lite fin.
Och just det, jag ska till tandläkaren i morgon och laga ett hål. Fan, det ser jag inte fram emot. Blä!

Jäjä, Fuck off!

Kommentarer
Postat av: Lisa

men stiiina är du full? ajabaja...
värsta fint du har gjort här inne,
orkar du hjälpa mig med min patetiska sida kanske? ;)
jättemysigt sist du var här, sitta ute och snacka skit! funtar faktiskt på att komma upp ett par dagar från allt buller och bång här hemma, håller dig uppdaterad! Pussåkram!

Postat av: Lisa

va gulligt av dig, skicka mig ett mess när du är redo att hugga in så skickar jag tbx mail å lösen på studs!
isf tänkte jag nog att komma i slutet av november, ska ju fira jul här hemma med karln tror jag. Så jag hoppas att du är ledig å partysugen!!
puss!

2007-10-18 @ 12:24:05
URL: http://dolcevita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback