Brutalt jävla ärlig!

Efter stort övervägande och massa fiffel med mina egna åskiter och tankar så har jag kommit fram till en sak, one thing only. Allt eller inget! Jag vet att min blogg sucks just nu och vet ni varför? För jag är inte ärlig för fem satans öre.. Allt jag skriver här anpassar jag efter mina egna eller andra människor syn på saker på saker och ting. Men som jag sagt många gånger tidiger, jag har inte tänkt be om ursäkt för den jag är och om jag inte håller mig till mina egna åsiker och tanker.. vad ger det då att jag skriver om dom? To bad. från och med nu blire andra bullar från och med nu ska jag vara brutalt ärlig. Om jag inte kan ge 100%.. vad spelar det då för roll?

Jag kanske upptäcker att mitt liv är för privat för en blogg, så kanske detta är mitt sista inlägg.. who knows? När jag känner mig så pass säker i mig själv att jag kan skriva om saker jag egentligen bryr mig om eller saker som mathers to me då återkommer jag. Men! inte förns jag hittat mig sjäv i denna vilsna värld jag lever nu. Jag vet inte äns vem jag är själv och hur ska jag annars kunna styra och ställa, klaga och svär över andra människor? Jag vet att jag plankar upp en schysst fasad, det är min specialite. Men jag är på långa väger inte den person jag vill vara. Från och med nu får ni allt eller inget.

Vi får se när jag återvänder.. jag kanske behöver hitta mig själv helt och hållet igen. Jag är inte längre den person jag var, på långa vägar inte, och jag tror aldrig jag kommer att bli den samma, men den person jag är nu, idag, är inte den jag vill vara heller. I hope, I hope come back. Så tills vidare, ta hand om er, lev och va lyckliga, så ska jag försöka göra desamma.



Adjö världen, vi ses snart!

Jäjä, Fuck Off

Kommentarer
Postat av: mallisini

SCHTINKIE jag saknar dig i blogg värden :'(

2007-09-15 @ 13:27:10
Postat av: Din Mamma

Men what the fuck stina.. Var du uppe halv 6 eller var du forfarande vaken.. Skäms!!

2007-09-19 @ 14:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback