Im back..

Uppenbarligen saknar folk mig i cyber världen.. eller iaf Malin.
Så jag gör en comeback.. vi får se hur spännande det blir..
har inte riktigt bestämt hur jag ska utforma min "nya" blogg.
Jag har ju inte direkt hittat mig själv, but lets try it anyway.
Jag och Bea ska göra lite soul searching genom att åka till Oslo om två vekor. Shiiit! det kommer att bli Najs! Min sötaste Mad kommer oxå att accompany oss med en snabbvisit i Norges vackra huvudstad. Jag har saknat hennes söta nuna. Har inte sett henne på fyra långa månader, min lill-Mad. Oslo kommer att bli Fucking Fabuoluse!

En sak till.. Allas vår egen Clark Kent, aka Tom Welling, 
är trotts den ugly ass haircuten, fett heeet!



(He is my new late night fantasy)


Jäjä, fuck off!

Kommentarer
Postat av: Malin-ditt största fan

VARFÖR?? varför vet jag inte det här?? BUHU!!

2007-09-19 @ 07:20:23
Postat av: Your mother

Föregående kommentar skulle va på detta inlägget.

2007-09-19 @ 14:24:34
Postat av: Jennie

Nej tyckte verkligen inte att han va het i början när han var töntig och redd.. Men framtida Peter är ju hot, hot, hot!!

2007-09-21 @ 14:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback