Jajjebox!

I går var en bra dag. I går gick jag  till skolan för ovanlighetens skull.. redovisade två muntliga uppgifter och fick två fina MVG. Hurra för mig.

Sen åkte jag på stan och hängde med Annie tills stan öppnade.. Fan så roligt att snacka lite med gamla vänner.. när kl äntligen blev tio mötte jag mina aldra finaste flickor Joe och Jen och vi brände pengar utti helvete.. Det är ju alltid roligt..Skaffade mig en ny finfin jacka för endast 700 kronon och en outfit som jag hade på mig i kväll..

Jaadu, vad fan ska man säga.. just nu är mitt liv såå jävla tråkit att man kan dööö... Min bästa vän har det kärvt med killen sin.. om han äns är hennes kille.. det vet vi ju inte riktigt.. satan allas liv måste vara så jävla invecklade och nån stans i mitten hamnar jag som har det lättaste livet att leva. -not- När ska mitt liv kicka i gång? När är det min tur? Och satan till på köpet så  har det jävlat börjat spöka hemma hos mig.. inte för att jag e mörkrädd.. men när saker börjar ramla ned utan anledning eller flytta på sig själv då är det dax att börja fundera.. antingen ringer jag ghost busters.. eller någon av mina pojkvänner. Conny är ju utanför disskutionen efter som anlednigen till att han sover närmas väggen är att OM det kommer en mördare så dödar han mig först (för jag sover ytterst). Jävligt chivalry of hi, I do not think so!! Får helt enkelst ta och ringa någon som inte är så mörkrädd. just.. who?  Damn, im to druk to skriva.. fan vilket inte häftigt inlägg.. ett jippikayey mother fuckers för mina MVG iaf. satan. jaja.. låt det spöka.. mig skrämmer ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback