Oslo, here I come

Nu har jag packat, städat och donat, lämnat bort min älskade kissekatt till JoH,
fyllt på mobilen med massa nya goa låtar till tågresan, köpt en ny bok och betalat räkningarna så nu jävlar i morgon bär det av. En veckas semester, ty fusan vad niiice!

Synd bara att Mad inte kunde komma till Oslo nu när vi åker,
för lite tid och för lite pengar var orsaken, dumma Maddes skola.
Vi får ta Fucking Fabuoluse till jul istället, right babe?
Och tråkit är ju också att lovely Anniqa ska till sverige över helgen så inte kan vi festa ihop heller. Buhuuh..

Har sett nya heroes avsnittet i dag så dagens hunk är ju ingen mindre än Milo Ventimiglia aka. Peter Petrelli.



He's fiiine!

Ska försöka uppdatera er om våran semester om jag kan hugga en dator i Oslo.
Annars så får ni alla detaljer när jag kommer hem

Brad Paisley - Whiskey Lulleby

Jäjä, Fuck Off!

Kommentarer
Postat av: Mad

oja bejb.. många Fucking Fabuoluse kvällar till jul!'ha d jätte bra i norge så hörs vi då du kommer hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback