Partay i Oslo!

Jaha.. då var man hjemme efter en natt på byn!
Anniqa som vi skulle bo hos hon for hem till Sverige över helgen för att fira sin killes dotters tvåårs dag så vi blev bostads lösa. tack och lov erbjöd Calle (Anniqas kille) oss bostad i två nätter i hans företags hus. Så nu bor vi i västa lyxvillan som för övrigt är full med porr!

I går käkade vi vi pizza på Peppes á 150:- styck och drack ett par öl men Alexandra. Beas barndoms kompis.
trevligt som fan och jävligt god pizza!!! Typ den bästa jag någonsin ätit!!

I kväll var vi iaf bjudna på fest med Alex och hennes vänner.. Vi åkte till Majorstuen och träffade henne, där skulle vi vänta på en till tjej och gissa vem som klev av trikken? (spårvagnen, för somsom inte vet vad trikk är.) Jo Jenny, Mad´s Jenny. Det var ju en rolig överskning.

Väl på festen, som för övrigt bestod av endast svenskar, fanns det ju en till person som jag känner sen gamla dar. tyvärr så var vi inte så bra vänner när vi slutade umgås så vi sa inte ett ord till varandra på hela kvällen.
När vi drog ut så gick vi först på en mysig Irlensk bar, The Dubliner, och tog en öl. Jag och Alex förlorade ett parti biljard mot ett par söta norrmän. Vidare sen på Yatzy, en inneclubb som spelade allt från Dr. Dre till GES! Fett trevligt. Typ 20 minuter innan vi skulle dra sprang jag på ytterligare en skelleftebo, Annie Hittenkofer (hon lär ju inte stava det så men WTF) Hon bodde ju här samtidigt som jag för två år sedan. Men vi drog iaf och tog en 300:- taxi hem, men det var lätt värt det för i lyxvillan som vi bor i nu ligger längst upp på ett berg det är ca 1,5 km i ruskig uppförsbacke. Vi gick den i går och då var jag död! så taxiresanvar lätt värd.

Nu ska jag och Bea se film och chilla med Beas Mariekex!
Bilder får ni när jag återvänder till Sverige.

Jäjä, Fuck Off!!

Kommentarer
Postat av: Jen

Nu får du lov att komma hem.. behöver ett lite värdigare motstånd i singstar!!

2007-10-03 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback