The Soundtracks of my Life..

..Kind of like a broken record.


Satan!

Jag brände mig just på platt-jävla-tågns-helvetet!!
Jag har helt ställt om dygnet.
Jag borde verkligen plugga, inte orkat.
Jag har inte en centimeter diskbänksutrymme som inte är fylld med skitig disk.
Jag tappade ett av mina favorit örhängen på statt i lördags.
Jag har en popcornkärnebit mella tänderna som suttit där i ca en vecka, får inte ut den och det driver mig till vansinne.
Jag envisades med att klippa lugg, igen, fast jag vet att jag hatar det.
Det är hål i mina duntofflor och det ser ut som kisse slaktat en struts i lägenheten.
Jag har inte jobbat på två veckor.
och..
Jag har inga rena strumpor.
Satan!


Visst är det tur att jag är possitiv? Eran egna lilla solstråle.

Jäjä, Fuck off

Kommentarer
Postat av: Malini

det går inte så bra med stinas bloggning nu för tiden :/ skäärpning

2007-09-08 @ 13:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback