Engla

I kväll går mina (och förmodligen resten av svenska folkests) tankar ut till
Engla och hennes familj. Stackas, stackars lilla flicka.
Det gör mig så ont i hjärtat. Det är så fruktansvärt

Min farobror bor i stjärnsund och känner hennes föräldrar väldigt bra.
Han hade idag tagit ledigt från jobbet för att hjälpa till att leta efter Engla.

Min kusin Vanja bor inte långt från stjärnsund och hon har en 8 årig dotter.
Tanken att det kunde varit Tindra skrämmer mig något så fruktansvärt.
Jag får ont i magen och börjar gråta.

Jag ber till alla högre makter att hon ska komma hem välbehållen.
För jag kan inte tänka mig något mer fruktansvärt än ett bortrövat barn.
det finns helt enkelt inga ord...

Kommentarer
Postat av: Lisa

då får vi må dåligt tillsammans,
och hålla händerna för att hon kommer hem välbehållen!
Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback