Lite snabbt om Helgen.

Torsdag kväll chillade vi bara hemma hos Joe men chirre och gorre. Inte alls fel.



Fredagen började med att jag förssov mig och fick stressa som et as till jobbet. väl där gled jag runt på en ganska chill rad till kl 12. Sedan begav jag mig in till stan för att träffa flickorna. Vi strosade runt och tittade i butiker. Sedan käkade vi lunch på Wok and Roll, Friterad kyckling med ris och sötsur sås. mmm..



Sedan vidare till intersport för att förbränna lite kalorier =)



Innan jag åkter för att hämta Ludde på a-torp gav jag Pär Sjölin skjuts hem, snäll som man är. Vi hinner väl som bara hem innen Ludde övertalar mig att följa med till famme för att fika. Och hej bara vilket fika. Kokta ägg, mjukt bröd, hårt bröd, tunn bröd, skinka, ost, bullens korv, te, muffins mm mm. Snacka go-fika! Det blev ingen middag för min del, var proppmätt när vi kom hem.



Min Fredagkväll forsätter med Bror och Syster på Kåffe In med ett glas vin.
Lite syskon bonding är ju aldrig fel.



Sedan kommer vi ju då till lördagen. Här var det fylla inbokad för hela slanten
och jag kan nog lova att det inte var mycket nycktert.
Först var vi hos Frida och Jocke. lugn, trevlig förfest.



Sen drog jag, Jen, Joe och Ingela vidare tll Antons fest. Som visade sig vara
massa fulla, typ 16-åriga brudar. Och ännu fullare 25-åringa killar.
Jeii!



Det blev iaf, kareoke, massa dricka och sedan statt.



Nu ska jag sova, är ledig i morgon.
Men jobbar onsdag, torsdaf, fredag, lördag och söndag.

Good Nighty!



Kommentarer
Postat av: Jen

Men herregud, nu skäms jag. fyllebilder deluxe

Postat av: Mad

Haha, det där är min Jennie det, full som ett as, men söt som ett sådant också! :) Känns bra att hon inte har förändrats... verkar dock ha fått en snyggare klädstil.. :D Norge var nog en bra idé trots allt :D

2008-04-24 @ 12:25:32
URL: http://lyckliga-gatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback