Proppmätt

Nu har jag just kommit hem efter en sväng på statoil för att köpa ciggar.
Min dag började med att jag och F åkte och handlade lite käk och sen drog vi till falmark för att plocka upp Jen. Vi hade tänkt att vi skulle vara roliga och göra en stor banderoll som det stod VÄLKOMMEN HEM, WENNIE på och att vi skulle ha balonger och grejer. Men det var tur att vi inte la någon energi på det för Jen's flyg var tidigt och vi sloga med parkeringsautomaten när hon kom trippande med sin väska. Så om vi nu hade varit ambitiösa nog att göra ett stort välkomnande så hade hon ändå pajjat det. Men hem kom hon ju så jag är nöjd vilket som.
Sen drog vi iaf till F för att käka hemmagjord pizza och kladdkaka till efterätt och prata gamla minnen. (Låter som om hon varit borta 10 år och inte 4 månader.) Det var iaf precis som vanligt igen och det var jättehärligt. Sen drog jag vidare för att åka hem men jag hamnade hos mamma och pappa och drack te med Frida och JoH så nu är jag så proppmätt man kan bli. Det roliga är ju att jag inte vet om jag jobbar i morgon eller ej. Är nästan säker på att jag gör det och att jag börjar kl 7. Bäst att åka dit för säkerhets skull ändå. Tack och lov har jag bilen så det blir inte allt för jobbigt.

image177

Jen och F utanför flygplattsen i vårvädert.

image178


Här är våran smarriga pizza med;
Salami, ost, fetaost, oliver, annanas, paprika och champinjoner.
Smaskens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback