Nytt inlägg!

Jag vet att jag har varit en loser på att blogga... inte för att jag gör det så bra i fylla (som nu) men jag ska ändå bli skånebo, iom att jag flyttar till Malmö hade jag tänkt att att jag skulle bli bättre på att blogga, jag tänker på mina stackars vänner som inte vet vad som blir av mig i Malmö. Jag flyttar alltså den 25:de till andra sidan av sverige. Den goda nyhetan är att jag får träffa Fucking Fabulous Mad! Har inte sett min crazy girl sen i julas. Nu, vännen är det bara veckor kvar tils vi woppar skåne! =P

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Stina! Kul att Malmö blir av! :D Du kommer älska det... hör av dej när då når fina skåneland! Pok, Ida

Postat av: Mad

Fan vad jag saknar dig vännen! Men inte länge kvar nu! Håller med Ida, du kommer älska skåne :D

2008-08-17 @ 18:48:00
URL: http://www.lyckliga-gatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback