Julemys hos Olebeck

Yes, sista onsdagen innan jag åker hem till kära Norrland. Ja, du räknar rätt, det är bara 7 dagar kvar tills jag lämmnar skåne och åker hem till skellefteå.

Jag sprättade redan kl 17.00, för att inte förlora tid. Det resulterade i att jag missade Felicias och Annas trappuppgång och plingade på i fel hus.

"Hej, jag insåg just att jag är i fel hus. Ursäkta att jag störde. Ha en trevlig kväll"

Väl hos Anna och Felicia blev jag reält utskrattad för jag jag missade deras trappuppgång och tog den efter deras.
Men snart är det dax för utgång på kåren. Sista kåren för den här terminen.. känns sorgligt.

Tack ock lov ska Anna och Felicia ha adeventsfest på lördag. så det blir sista snyftarfestan innan jag åker hemhem.

alrighty. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback