Julen är över

Så tog julaftonen slut detta år med. Att den aldrig lär sig att jag inte vill att det ska bli juldagen.

Årets skörd av klappar var hur bra som helst! Kvalitet isf kvantitet.
Stina fick en laptop av tomten!! I love it!
I och med att datorn gick loss på några tusenlappar var antalet klappar inte så många men vad gör det när jag har min nya finfina dator. Fick dock Brida, en bok jag önskat mig, två och hudkräm från LUSH av B. Jag fick ett USB, låsolja som kommer att komma väl till hands, skrubbvantar och en duschborste. Av Fridas pojkvän Yuri fick jag världens finast Zippo tändare, hur jävla klockrent som hellst! I love, love, love it!!!

I morgon ska vi iaf gå till Joh och fira juldagen innan vi går på balzac och jag är helt lycklig för jag hittade en klänning i mina kläder jag packade ner och inte tog med mig till Malmö och den har jag aldrig använt. Jackpot! För jag har inte lyckast hitta nån outfit i stan alls!

Så i morgon ses vi i dimman alla fellow hemvändare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback