I keep bleeding.

Fick ett riktigt blogg ryck!! Jag tyckte att den här studen skulle memoreras 4ever.
Jag har just plattat håret  (ingen sa hur svår det var att skriva med en cigg mellan pek och lång fingret, har justerat ca 15 stavfel mellan dessa parrantesteckan) och nu sitter jag i klänning, pjamasbyxor och duntofflor och dricker tysk öl i sugrör (fråga mig ej varför jag dricker ur sugrör) och tittar på Gilmore Girls. Jag blir helt psychad av den serien. Snackade med syrran här om dagen.. min historia om min extemt intresslade handfee höll på ett bra tag och jag snackade i Madde speed. Sarkastiska, galna och helt urspårade konvensationer dyker upp hela tiden.
I BLAME GILMOER GIRLS!!

Just nu väntar jag på at Carro ska höra av sig så vi kan chilla på möllan. My favorite place.. I like!!

Har just insett att alla mina inlägg dycker upp just före, i eller efter en redig fylla. Det måste se ut som att jag inte gör annat än super... (enligt farsan) men det gör jag.

I går t.ex. var jag hos lilly och vi såg världens sötaste, barnsligaste och mysigaste filme ever: Tuck Everlasting. F gjorde värsta moodkill och ringde mitt i gråta scenen.

Och i dag har jag och Lisa L gjort stan. Det är alltid roligt när man får ett mail på facebook från en person man inte sett på fem år som frågar om man vill hitta på nått. Lisa gjore det och vi har ruskigt trevligt tillsammans.
Alltid trevligt att träffa norrlandsfolk i skåne.

Min bästaste mammsis fyller år i dag och jag älskar min mamma. Jag mår lite dåligt över att jag inte är i Skeå nu när hon har det så jobbigt, aldrig roligt. Min bästaste mamma är på sjukhuset på sin födelsedag. Det kan ju inte vara kul.. men hon hon är tuff. Hon är min hjälte. (Varför tände jag en ny cigg, går ju inte att skriva.)

Snart kommer jag hem till norrland! Fattade aldrig att jag saknde det sååå mycket som jag gör..Har faktiskt aldrig varit hemifrån så här länge tidigare... min längsta tripp var till Norge och det var bara tre månader. I miss Skeå. Jag saknar syster och bror, mamma och pappa. Jag saknar Frida N. Jag saknar snön!! Jag vill åka snowboard!!

I keep, keep bleeding...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback