Snö, Jul, Twilight Och Krogen

I dag har det kommit ännumera snö. Jag är så lycklig!! Julkännslan börjar smyga sig på en.. Jag har bakat lussebullar och pepparkakor. Jag har justädat och jag har jushoppat. Nu är det bara inslagningen av juklapparna som återstår och det är mitt favortmoment av alla julförberadelser.. Mamma står just nu i köket och gör köttbullar, Frida och Yuri är ute och åker skriskor, pappa är ute och gör julhemligheter.. Min julkännska är på topp!

Mina härliga dagar här hemma i Skellefteå har varit helt fantastiska.. Har hafft fullt upp. Har nästan hunnit med att träffa alla vänner.. I fredags var jag med F på stan och julshoppade, eller F shoppade, jag var moralskt stöd. Sen gick vi och såg Twilight på bio. Äntligen!! Jag och F har snackat om den där bion ända sen sen i våras.. Vi fick hålla oss en månad efter att den hade premiär för att  vi skulle kunna se den tillsammans. I Love It!! Var jag inte kär i Rob Pattinson efter Harry Potter filmen är jag definitivt det nu. I Have Trouble Dealing With The Fact That Edward Cullen Is Fictional! Efter bion var det bara att åka hem och svira om för jag, Mad och R gick ut på balzac, det må ha varit lite folk men jag träffade en massa söta människor ändå. You know of whom I speak. Lördagen var inte dålig den heller.. Efter en otrolig morgon och en vända hem för en dusch åkte jag till Jen och jag, M och Jen gick på statt. Där var det massvis med folk, träffade bla. Nils och sen så var ju "efterfesten" mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback