Små moln!

Jag har helt tappat blogg-känslan. Orkar knappt läsa andra folks bloggar.
Ni får hålla tillgodo med det lilla som erbjuds.
Just nu svävar jag på små moln. Riktig Za-Za-Zu!
Har bestämt mig för att inte gå in vidare på varför min mage pirrar. Nyfiken?
Ring och fråga!

I dag har jag varit hos Bea som bjöd på födelsedagsfika. Grattis, Love!
Sen käka jag och pappsen bacon och pastasallad hemma hos mapa. Mumma.
Passadepå att ringa Jen. Första gången på en månad.
Vi brukade ringas typ tre gånger om dan, men det blir lite dyrt nu när hon bor i Norge.
Vidare till Ida för att klippa lugg på henne.
Trevlig dag med andra ord!


Blev iaf två-dagars i helgen med.
Fredag hos JoH, fest för Ellie som flyttar hem.
Kanonkul förfest med singstar. Sen gick jag och Rebecca till Balzac.
Lördagen hade mer singstar att bjuda på hos Joe tillsammans med Ida och Moa.
Tjej-förfest-snack = Hell Yeah!
Utgång på statt. Det var inte världens roligaste ute.
Övervåningen var stängd och det var kass musik.
Men man överlever nog ändå.

Behind the clouds, the sun is shining
Believe me even though you can't quite make it out
You may not see the silver lining
But there's a big blue sky waiting just behind the clouds


Ja Mata!



Kommentarer
Postat av: Bloggtävlingar

Du har väl inte missat min blogg, som samlar alla möjliga roliga tävlingar runt om i bloggvärlden.

Om du vill vinna nåt, eller kanske själv ska ha en tävling på din blogg nån gång, så är det bara att kika in hos mig...

Om du känner till någon blogg som har en tävling, så säg till mig då med...

Postat av: Jen

Wtf.. jag vill också va med på Tjej-förfest-snack.:(

2008-02-12 @ 15:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback